با سلام اقا من رممو دادم گارانتی برام تعویض کرد امروز دوباره بلو اسکرین مموری منیجمنت داد. یعنی باز از رمه؟
از کجا میشه فهمید مشکل از اسلات رم نیس و رمو نمیسوزونه؟
کاربر شهرسختافزار
با سلام اقا من رممو دادم گارانتی برام تعویض کرد امروز دوباره بلو اسکرین مموری منیجمنت داد. یعنی باز از رمه؟
از کجا میشه فهمید مشکل از اسلات رم نیس و رمو نمیسوزونه؟
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks